نفسم مامانی منتظرته که بیای پیشم>>انتظار مامانی برای بغل گرفتنتنفسم مامانی منتظرته که بیای پیشم>>انتظار مامانی برای بغل گرفتنت، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

* نفس مامانی*

*عیدت مبارک مامانی*

1392/8/2 21:29
نویسنده : مامان الی جون
181 بازدید
اشتراک گذاری

عید غدیر مبارک

سلام مامانی...

خوبی عشقم...معلومه که جات خوبه خب اون بالا توی اسمون پاک و آبی

پیش فرشته های دیگه نشستی و یادی از مامانیت که اینجا منتظرته نمیکنی!ناراحت

عیبی نداره من مامانیتم ناراحت نمیشم فقط سعی کن یه کمی هم یاد من باشی عزیز دل خودم

اومدم بهت عید غدیر رو تبریک بگم گل من انشاالله که خدا تا سال بعد تو رو به ما میده چون خیلی تو فکرتیم و میخوایم که کنارمون باشی عسلم...لبخند

فرشتهانشاالله که خدا به حق این روز عزیز و به حق کرامت حضرت علی (ع)

تو رو به ما میبخشه...انشاالله عزیزمفرشته

این عید خیلی عید قشنگیه چون من به بابائیت کلی تبریک میگمزبانخجالت

آخه اسم بابائیت قشنگترین اسم دنیاست و هم نام حضرت علی(ع) هستنیشخند

 

ماچخیلی دوست داریم زوی بیای نفس مامانیماچ

منتظرتیم و همیشه کنارتیمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)