نفسم مامانی منتظرته که بیای پیشم>>انتظار مامانی برای بغل گرفتنتنفسم مامانی منتظرته که بیای پیشم>>انتظار مامانی برای بغل گرفتنت، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

* نفس مامانی*

حس خوب من

1392/6/6 13:10
نویسنده : مامان الی جون
162 بازدید
اشتراک گذاری

d

مامانی گلم سلام 

عزیز دلم نمیدونم چرا یه حس خوب دارم...یه حسی که از دوروز پیش اومده سراغم که فکر کنم به

شما هم مربوط باشه...یعنی میدونی که من دوست دارم به شما ربطش بدم دیگه...

 

قربونت بشم من میدونی که من چقدر به بودنت احتیاج دارم و از خدا هم هر لحظه میخوام که تو رو

به من و بابائی جونت بده...تو هم برای مامان و بابا جونی دعا کن و از خدا بخواه که تو رو

زوووووووووووودی بهمون بده تا ما هم بشیم یه خونواده خوشبختق...  منتظرتیم مامانی...

زووووووووووووووووود زووووووووووووود بیا پیشمون خ

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مثل هیچکس
6 شهریور 92 13:25
ایشالا حستون درسته وبه زودی با خبرای خوب بیاید .نمی دونم اخه چرا خدا با بچه ندادن میخواد ادم را امتحان کنه واقعا امتحان ازاین سختر میگه هست ولی حتما حکمتی داره بازم به خدا توکل کنید وامیدتون به خدا باشه چند روز پیش یکی از دوستان چند سالی میشد بچه دار نمیشد خدا تازگیا مرادش را داده ایشالا شما هم حاجت روا بشید .
مامان ثنا
6 شهریور 92 13:32
عزیزم توکل کن به خدا کاملا درکت میکنم منم مثل شما بودم الان 4ماهه خدا یه فرشته کوچولو بهم هدیه داده انشالله به همین زودی خبر مادر شدنتو تو همین وبلاگ بشنوم اگه دوست داشتی بهم سر بزن