نفسم مامانی منتظرته که بیای پیشم>>انتظار مامانی برای بغل گرفتنتنفسم مامانی منتظرته که بیای پیشم>>انتظار مامانی برای بغل گرفتنت، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

* نفس مامانی*

احساس دوست داشتنی ما

1392/6/10 13:15
نویسنده : مامان الی جون
139 بازدید
اشتراک گذاری

i

سلام عشق مامان

سلام مامانی: خوبی ناز من؟عزیز دلم قلب خیلی دلم برات تنگه

 

دوست دارم زووووودی بهم نشون بدی که داری میای پیش مامانی

 

عسل دل من ...میوه دل من و بابایی دوست دارم وقتی اومدی

 

بهترین چیزها و بهترین کارهارو برات انجام بدم

وسعی میکنیم تو رو تا جای ممکن خوب و درست تربیت کنیم که باعث افتخارمون بشی

راستی مامانی اینم بگم خیلی ها منتظرن که شما پاهای کوچولوتونو بذرین روچشمهای ما 

وتشریف بیارین روی زمین....از خونواده بابایی گرفته تا خونواده مامانی

همه یه جورایی میخوان بدونن شما کی میای متفکر

همیشه دوستت داریم عزیزم و منتظرتیم نازنینم

 

ه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دانشجو
10 شهریور 92 14:33
سلام عزیزم ما توی وبلاگمون جشنواره ی زیبا ترین کودک رو برگزار کردیم منتظر حضور گرمتون هستیم ومارو با رای خودتون خوشحال کنید